loading...
آخرالزمان
آخرین ارسال های انجمن
فاطمه بازدید : 984 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اطلاعیه سامانه جنبش مصاف

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جنبش مصاف به اطلاع می رساند بدلیل عدم رضایت برخی از مخاطبین اقدام به تغییر سامانه پیامکی خود با کمک یکی از خیرین گرامی نموده است .

لذا از عزیزانی که تمایل به عضویت در این سامانه را دارند (به غیر از کلیه عزیزانی که پیامک های موسسه را دریافت می نمایند) دعوت می شود تا مشخصات خود را به شماره 313 313 2000 ارسال نمایید.

لازم به ذکر است پس از این، پیامکهای مصاف را فقط و فقط از طریق شماره پیامکی مذکور دریافت می‌نمایید.

 نام  نام خانوادگی  شهر محل سکونت   استان محل سکونت

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه مولوی در تاریخ 1392/10/21 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض احترام! من از دوستداران جنبش مصاف و صحبت های حکیمانۀ آقای رائفی پور هستم. اما درد دلی دارم که دوست دارم به گوش شخص آقای رائفی پور برسد، و آن اینکه چندی پیش، اینجانب شکایتی را از دبیر درس«دین و زندگی» مقطع متوسطۀ یکی از دبیرستان های منطقۀ 15 به ادارۀ این منطقه بردم، مبنی بر اینکه این خانم دبیر، مدتی است که سر کلاس دین و زندگی، اقدام به نشر فرقۀ«سای بابا» و توجیه علنی و رواج آن بین دانش آموزان می کند و کار را تا آنجا پیش برده است که ادعای ارتباط اقوام نزدیکش با امام زمان(عجل الله) را دارد. من در اقدام اولیه، شکایت را به ادارۀ آموزش و پرورش منطقه بردم، اما برخورد قاطعی ندیدم. حال سوال من این است که ما بچه های خود را به دست چه کسانی و با چه اطمینانی برای آموزش و پرورش می سپاریم؟! من که شخصا هفده سال پیش و درست در سن همین بچه ها درگیر این موضوعات شدم و اگر نبود فضل خدا، الآن معلوم نبود چه سرنوشتی داشتم، آیا حق دارم برای بچه های دیگر احساس خطر بکنم؟ و برای پیگیری قضیه، باید به کجا شکایت کنم؟ با تشکر.
پاسخ : سلام علیکم نگرانی شما بجا و منطقی است و بنده حس بشردوستانه شمارا می ستایم . در مورد این مسئله فکر میکنم شما باید با روابط عمومی وزارت اموزش و پرورش تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید . موفق باشید یا علی علیه السلام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد سایت و موضوعات راضی هستید؟
    بیشترین مطالب درباره چی باشن؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 413
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 8,434
  • بازدید سال : 43,074
  • بازدید کلی : 583,222