loading...
آخرالزمان
آخرین ارسال های انجمن
313 بازدید : 503 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (5)

زندگی نامه و لقب های امام رضا (ع)  

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضاالمرتضی(ع)

یک صحن کبوتر


خسته از راه، کنار مادر


توی ماشین پدر خوابیدم


پلکهایم که به هم افتادند


خواب یک صحن کبوتر دیدم


صبح وقتی که دو چشمم وا شد


شادمان مثل گلی خندیدم


آخر از پنجره پشت اتاق


گنبد زرد رضا را دیدم



دل من مثل کبوتر پر زد


رفت و بر شانه گلدسته نشست


اشک در چشمه چشمم جوشید


بغضم آیینه شد اما نشکست



پدر آماده شد از من پرسید:


دوست داری که تو را هم ببرم؟


گفتم:آری! ولی آنجا چه کنم؟


مادرم گفت: زیارت پسرم!



گر چه زود آمده بودیم ولی


در حرم جای دل من کم بود


هر کسی با او؛ چیزی می گفت


گوییا با همه کس محرم بود



هر کجا رفتیم آنجا پر بود


پر ز نجوای دل و دست دعا


یک طرف قصه پر غصه در


یک طرف ذکر غریب الغربا



در رواق حرم پر نورش


کاش دست دل من رو می شد


می شدم من آن آهوی غریب


باز او ضامن آهو می شد

ولادت امام رضا(ع)رو به همتون خیییییییییییلی

تبریک می گم امیدوارم همه سال بعد همین موقع بادلی پاک حرم آقامون باشیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ldghn در تاریخ 1391/07/28 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

؟

این نظر توسط ابراهيم دلشاد تنياني منتظرالظهور در تاریخ 1391/07/20 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام و خدا قوت

ما يه همايش تو رشت ميخوايم برگزار كنيم دنبال يه سخنران خوب ميگرديم كه در دریاره مهدویت و فراماسونری و نمادگرایی شیطان پرستاي بتونه صحبت کنه

شما كمكمون ميكنيد؟؟؟
ايا استاد را ميبينيد؟؟

ايا اصلا ميان يا وقت دارن؟؟

خلاصه اگه دوست داشتيد همكار كنيد اين شماره حقيره

09360057891

این نظر توسط مرد خدا در تاریخ 1391/07/15 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دوستان

این وبلاگ از آدرسMardanekhoda313.blogfa.com به آدرسmardanemashregh.blogfa.com تغییر پیدا کرد.

از دوستانی که اینجانب را لینک نموده اند تقاضا میشود آدرس لینک را تغییر دهند.

با تشکر فراوان

روزی خواهد آمد که مغرب محو مشرق خواهد شد...
با یه مطلب خیلی مهم بروزم
حتما تشریف بیارین

این نظر توسط اب در تاریخ 1391/07/14 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

هه

این نظر توسط ازاد شده دست حضرت زهرا ( sine zan ( در تاریخ 1391/07/14 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا به پیغام خصوصی در تالار نور المهدی ( روحی فداک ) رجوع کنید
ممنونم . یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد سایت و موضوعات راضی هستید؟
    بیشترین مطالب درباره چی باشن؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 413
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 8,475
  • بازدید سال : 43,115
  • بازدید کلی : 583,263